دل را برای آمدن او تکان دهیم
شاید که شاد بر همه ی این جهان شویم
غم دارد این صدای نحیف و شکستمان
آقا بیا که با تو همه در جنان رویم
خورشید روزگار سیاه زمان بیا
ای منتظر ترین به زمان و مکان بیا
رویم سیاه و این دل من پرسیاه تر
بر هر سیاهی دل ما ارمغان بیا
جسمم زعشق روی گلت پا گرفته است
نورت ببین که کل دو دنیا گرفته است
بی تو وجود روح من انگار ممتنع
روحم ز توست بر بدنم جا گرفته است
راحت ترین تجسم شیرین روزگار
شیرین ترین شراب بر هرچه چشمه سار
لطفی نما و با قدم پاک پای خود
بر روی چشم من قدمی نه به یادگار
ای آفتاب صبح جهان روشنی بده
بر ماندنم به راه تویک جوشنی بده
صبرم به آخر قدح جان رسید و باز
بر دردصبر من کف خود گلشنی بده
ماندم به پای عشق جمالت ولی چه سود
ایوب پرورم به کمالت ولی چه سود
دارم به نامه ی عملم لکه ای بزرگ
یعقوب پرورشبه نگاهت ولی چه سود
باید که حرکتی به جهان از تو برکنم
آرامشخیال بدونتبه در کنم
باید که نام منجی دنیا به هرکسی
از جن و انس مور و ملک بر به بر کنم
((گمنام))
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف انتظار
یا مهدی((ع) ادرکنی