شنبه ۳ آذر
ماه عریان شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ۲۳:۱۲ شماره ثبت ۶۶۴۶۰
بازدید : ۷۲۹ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
شعرِ ترِ تو ترانه ی توحید است
لبخندِ میانِ گریه ات امید است
مشهور ترین ستاره از چشم تو باخت
شمعی که تو روشنش کنی خورشید است
چون باشی و بی هنر نباشی ، باشی
از یاد کسان به در نباشی ، باشی
مانا نشد آنکه یادگاری نگذاشت
در دایره. بی اثر نباشی ، باشی
با نقش و بنای آسمانی خوش باش
با راز و نیاز، در جوانی خوش باش
ما پیر شدیم و ناز ناممکن شد
با واژه ی مهرِ هم زبانی خوش باش
عریانیِ ماه را تماشا کردم
حق را به رخ آینه پیدا کردم
آنجا که نگاه جرم و دیدن غلط است
هم دیده و هم شنید ه حاشا کردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بودند