سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      گرداب

      شعری از

      سمانه باقرزاده

      از دفتر پاييزان نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ۱۸:۱۴ شماره ثبت ۶۶۴۵۴
        بازدید : ۱۱۵۸   |    نظرات : ۴۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سمانه باقرزاده

      به نام خدا
      ((رفته از يادي که از يادش نرفتي تو،منم
      .....
      ۱۴
      اشتراک گذاری این شعر
      ۴۴ شاعر این شعر را خوانده اند

      سمانه باقرزاده

      ،

      مونس ارجمندی

      ،

      غلامعلی همایونی (شمیم)

      ،

      مهدی حسن نژاد(باران)

      ،

      مصطفی تخلص همره

      ،

      نرگس فتحی زاده(موژان)

      ،

      زهرا میرزایی

      ،

      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)

      ،

      جمیله عجم(بانوی واژه ها)

      ،

      حسین شفیعی بيدگلی

      ،

      عباسعلی استکی(چشمه)

      ،

      ابوالحسن انصاری (الف رها)

      ،

      عباس ترکاشوند(عارف)

      ،

      حسن عباسي

      ،

      سوده میرزایی، پدیده

      ،

      رعنا بهارلویی تخلص باغبان

      ،

      حسن لطفی

      ،

      رسول رفیقی

      ،

      مرتضی سلیمی

      ،

      فرشید افکاری

      ،

      علیرضا آرین مهر

      ،

      حمید رفیعی راد (کوروش)

      ،

      علیرضا مسیحا

      ،

      رضا کزازی

      ،

      حسین ایوبی زاده وحشی سیرجانی

      ،

      نوید شیروانی

      ،

      نیلوفر شامی

      ،

      مهدی صادقی مود

      ،

      حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)

      ،

      حمیدنوری(احمد)

      ،

      گیتی رسائی(رسا)

      ،

      شادی بلکامه

      ،

      یونسی یونس

      ،

      موسی عباسی مقدم

      ،

      مهتاب ایزدسرشت(م مهتاب)

      ،

      مینا رسولی

      ،

      غلامرضا کفائی(کویر)

      ،

      ایرج محرم پور

      ،

      هانیه عباس آبادی

      ،

      محمد حسین کشاورزی

      ،

      کلو(بهارنارنج)

      ،

      مریم محمدلو

      ،

      علی مهدوی

      ،

      محمدرضا یکتا

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0