شنبه ۳ آذر
احساسی ناتمام شعری از رها
از دفتر رها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ۲۳:۳۴ شماره ثبت ۶۶۴۲۷
بازدید : ۴۹۲ | نظرات : ۷
|
|
برای من کافی ست
وقتی که از تو لبریز می شوم
در باورِ نبودنت
غرق در احساسی ناتمام
تو در من زندگی می کنی
و آنقدر
در شعرهایم مانده ای
که دستهای من
همیشه از تو می نویسد
برای من کافی ست
که نامت را
میان آرزوهای برباد رفته ام
بنویسم
بنویسم که تو زیباترین
آرزوی برباد رفته ی منی
بنویسم که
تو
عشق غریبی هستی
در غربت روزهای از دست رفته
در
غربتِ غریبِ آرزوهایم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنونم از لطفتون | |
|
سلام بر شما بسیار سپلس گزارم سلامت باشید | |
|
درودها بانو درخشانی بزرگوار بسیار سپاسگزارم از لطف و محبت تان پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیباست