جمعه ۲۵ آبان
بوی گند پیاز شعری از محمد حسین سلیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲ شماره ثبت ۶۶۳۰۰
بازدید : ۲۲۹ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر محمد حسین سلیمی
آخرین اشعار ناب محمد حسین سلیمی
|
لحظه ای خاموش می آید
یک صدایی که بازمی شنوم
در میان جماعت تطمیع
قصه ای را به راز می شنوم
راز دزدی روزگار کثیف
من به بوق و به ساز می شنوم
ساز مردم که دائما مصدوم
قدرتی مثل باز میشنوم
قصه ی کربلای ایران را
من به سوز و گداز می شنوم
کودکیتشنه مانده آن ور تر
من صدای نیاز می شنوم
از درون گلوی مسئولین
بوی گند پیاز می شنوم
بسکه از آن شنیده ام کذبی
که به زودی ایاز می شنوم
خسته ی وعده ی کلیدم من
از همان قفل ساز می شنوم
((گمنام))
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلچسب بود
مبین مشکلات جامعه