يکشنبه ۲۷ آبان
دریای زیبا شعری از نقی باقری
از دفتر دفتر اول نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۴۰ شماره ثبت ۶۵۹۷۴
بازدید : ۴۴۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب نقی باقری
|
دریا ای دریا
ای مست وشیدا
ای قلبت لبریز
ازشوروغوغا
عمریست میخوانی
اوازی شیوا
ازبهر ساحل
درعمق شبها
میدانم با عشق
میشویی هربار
رخسار یارت
از رخت شنها
اما ای ساحل
ای یارغافل
میراثت دردل
ازسنگ واز گِل
ایا میخوانی
ایا میدانی
ازشوقت دریا
چه دارد دردل؟
می شوید اشکت
میجوید مهرت
از چشمت دریا
اما چه حاصل!
دریا ای زیبا
هستی بی همتا
درعشق وعهدت
همپای لیلا
گاهی میخندی
گاهی گریانی
میجوشد اشکت
اماناپیدا
گاهی ارامی
گاهی خروشان
می فهمم حالت
ای داد از دنیا.
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از حضورتان پایدارباشید. | |
|
سلام جناب دژاگه عزیز به دیده لطف نگریستید. پایدارباشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.