جمعه ۲۵ آبان
امام من , امام من شعری از لیمان ثاقب
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۱۶ شماره ثبت ۶۵۸۹۹
بازدید : ۱۲۲۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب لیمان ثاقب
|
❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️
دیدن روی ماه تو
با گوشه نگاه تو
اگر که قسمتم شود
کنم جونم فدای تو
❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️
حاجتم و خدا دهد
دل مرا صفا دهد
منم که بیمار تو ام
خدا مرا شفا دهد
❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️
خدای ما , خدای ما
رحمی بکن به حال ما
به محضر شریف او
رسان تو این پیام ما
❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️
دوستت دارم امام من
تو مظهر قیام من
زدست شیطان لعین
فقط توئی پناه من
❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️
امام من , امام من
امام من , امام من
یا مهدی صاحب الزمان (عج)
❤️❤️ L I M A N ❤️❤️
دوستان واستادان گرانقدر , این شعر را قبلا سروده بودم ومنتظر فرصت برای منتشرکردنش بودم .
وچون عیدسعید فطر در روزجمعه است وجمعه هم روز امام زمان (عج) تصمیم گرفتم که منتشر کنم .
پیشاپیش عیدسعید فطررا به همه استادان عالیقدر خودم تبریک عرض می نمایم . ارادتمند: لیمان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.