يکشنبه ۲۷ آبان
آگاه شعری از همایون فتاح(رند)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۳۵ شماره ثبت ۶۵۴۶۹
بازدید : ۶۸۶ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر همایون فتاح(رند)
آخرین اشعار ناب همایون فتاح(رند)
|
ایخدا خود گفته ای از هرچه هست
آگهی ازیمن ویسر وفوق وپست
آگهی حتی زذرات نهان
از هرآنچه آمده یا نآمده ست
گفته ای خود از ضمایر آگهی
آگهی از حال هشیار وزمست
آگهی از صالح وطالح خدا
تاابدآگاهی از روزالست
حال هر تاریک وروشن دیده ای
هرکه را از چاه رست ودرچه است
حال هرکو آمدش صلح وفلاح
حال هر مغلوب و هرکودرشکست
حال هر دریوزه ی بی روزی ای
حال آن منعم که بود اشکم پرست
حال آنکو باتو بود وخوار زیست
حال آنکو بی تودر نعمت نشست
حال آن مومن که کفرش در ربود
حال آن ملحد که ایمان برد ورست
آگهی از بی گناه دوزخی
از همانکه پرگنه در جنتست
بی شکی از حال ما ای ذوالجلال
آگهی از عجزما و آنچه هست
وارهان مارا ازین گردابها
زین جهالت ها کژی ها راه پست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود