جمعه ۲ آذر
نفرین! شعری از سمیرا شریفی (آسمان)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۵۵ شماره ثبت ۶۵۳۰
بازدید : ۱۳۳۵ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر سمیرا شریفی (آسمان)
آخرین اشعار ناب سمیرا شریفی (آسمان)
|
بنام خدا
شمع بود و پروانه
اشک بود و غم خانه
سوخت ز شمع بال پروانه
نفرین که بود سوخت پروانه؟!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.