جمعه ۱۱ آبان
|
آخرین اشعار ناب عنایت اله کرمی
|
دنیای شعرکجا و درکِ منِ بینوا کجا ست
حرفِ به جا زدن ز واقعه کربلا کجاست
ازبحرگفتن و دل به بحرزدن کارِناخداست
از اهل کفر مپرس که مرتبت انبیا کجاست
زر را ز زرگری بخر که بسی آزموده است
دل را ز دلبری که تمییز دهد مبتلا کجاست
از رستمِ خجل ، قدر و ارزش تریاق را بپرس
ضحاک بی حیا که عار ندارد دوا کجاست
انسان به حکم عشق و آدمیت تشنۀ وفاست
داند فقط مَشکِ کشیده به دندان وفا کجاست
هرعاشقی ، آشنا به رهِ کوی دوست نیست
منصورو دار بایدش که بگوید خدا کجاست
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ارادت جناب استکی عزیز شمایید که زیبا می اندیشید و زیبا می بینید متشکرم بزرگوار | |
|
سلام و عرض ادب جناب پارکی عزیز از نگاه بزرگوارانه و اظهار لطف جنابعالی صمیمانه سپاسگزارم پسند شما ادیب گرامی مایه مسرت و مباهات است | |
|
درود و سلام بر جناب انصاری عزیز ممنون حضور و محبت جنابعالی هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود