سه شنبه ۲۹ آبان
یاد تو شعری از فرشته گیلک
از دفتر شعله های یاد تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ۰۹:۴۳ شماره ثبت ۶۴۴۴۸
بازدید : ۱۴۲۷ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب فرشته گیلک
|
به خیابانها می اندیشم
وبه بی اعتباری انقلاب ها
پیش پای قدم های تو
به کوچه ها می اندیشم
و به خوشبختی بلند دیوارها
وقتی از سر بی اعتنایی
به انها دست می کشی
به خانه ات می اندیشم
و به دود غلیظ عاشقانه هایت
وقتی هوای رابطه امان را
مه الود کرد
به اتاقت
وبه حجم عریض فاصله ها می اندیشم
وبه آغوش همسرت
وقتی توانسته،تمام تو را در خود جای دهد
به تو می اندیشم
و مرگ ،ناشیانه،روی طاقه کوچک قلبم
می نشیند
به جمعه ها می اندیشم
وبه موریانه های خیالت
وقتی رسوخ می کنند
به روزنه های تنگ نفس هایم
و به مرگ می اندیشم
به مرگ
به مرگ
#_فرشته_گیلک
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام اقای همایونی.متشکرم از خوانش و ابراز محبتتون | |
|
سلام.گوارای وجود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.