جمعه ۲ آذر
دلبرک شعری از فاطمه کولیوند
از دفتر نازکالاین نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰ شماره ثبت ۶۴۲۵۷
بازدید : ۴۱۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب فاطمه کولیوند
|
صبح میان خواب کبوتران پیچید
و دختران سرخ تنت
خاموش ماندند
با هق هق باد...
با مستی برگ...
من پیله ام
سپید
و پروانه ای در تنم شور شکفتن دارد
به جهانت بازآ...
به جهانت بازآ که تو را مرگ دهد مژده ی آغاز دگر
و خدایی دیگر
و خدایی که مرا دردترین زخم جهانش میخواند
.
آه ای دلبرک غمگینم!!!
ز تنم فارغ شو
که تو دلخسته ترین نغمه ی جانی...
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما مرسی از لطفتون | |
|
درود بر شما مرسی از لطف و توجهتون برقرار باشید | |
|
سلام خیلی ممنونم از لطف و توجه شما همواره سبز و پاینده باشید:) | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا بود