سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        اَینَ الرَجَبیّون ؟

        شعری از

        علی رفیــــعی وردنجانی

        از دفتر علی رفیعی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۴۲ شماره ثبت ۶۳۸۸۱
          بازدید : ۷۲۳   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
        آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی


         
        این الرجبیون؟" که رسیدست زمانش
        ماه رجب آمد چه خوش آمد به مکانش

        ای ماه بیا حرف بزن با من مجنون
        لیلای مرا دیده ای ای ماه...نشانش؟

        سوگند به جان من و سوگند به جانت
        سخت است بگویم به تو سوگند به جانش

        ای ماه بیا باغ دلم را پُرِ گُل کن
        پس از ستم فصل زمستان و خزانش

        مه گفت به من پاسخ تو شعر خود توست:
        "این الرجبیون؟" که رسیدست زمانش

        ◇◇◇◇◇

        هوای صبح و شب اعتکاف بارانیست
        چه خوب حال و هوامان سه روز عرفانیست

        فقط نه معتکفین هرچه هست غرق دعاست
        دوباره قصّه ی ما قصّه ی پشیمانیست

        فرشته های زمینی کنار هم جمعند
        درون خانه ای از جنس نور مهمانیست

        به لطف روشنی قلب آسمانی ها
        فضای مسجد و محراب هم چراغانیست

        نماز و اشک و دعا و تلاوت قرآن
        تمام مسجد ما صف به صف مسلمانیست

        کویر قلب من زار گرچه خشکیدست
        هوای صبح و شب اعتکاف بارانیست
         
        ◇◇◇◇◇
        التماس دعا
         
         
        حلول سال نو راحضور مدیریت‌‌ و تمام اساتید
        و دوستان بزرگوار ناب‌ تبریک‌ عرض‌می‌ نمایم.
         
         
        ۲۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0