سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 14 ارديبهشت 1403
    25 شوال 1445
    • شهادت حضرت امام جعفر صادق عليه السلام، 148 هـ ق
    Friday 3 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      جمعه ۱۴ ارديبهشت

      آخر خط

      شعری از

      محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)

      از دفتر دفتر ترانه نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ ۰۰:۲۹ شماره ثبت ۶۳۸۵
        بازدید : ۱۱۱۶   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
      آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)

      باز دوباره تنگه دلم اشک از چشام میریزه

      دل داده بودم به اون کسی که هنوز برام عزیزه

      به آخرِ خط رسیدم به پایانِ شوم و تاریک

      کاش یه روزی تموم شه رسیدم به راهِ باریک

      خسته شدم از زمونه کاشکی اونم بدونه

      دیگه نایی ندارم بی اون دل از کی بخونه

      روزی که اونو دیدم عاشقونه دل بِش سپردم

      من ساده بودم مثه بچه ها گولِ نگاشو خوردم

      امروز دیگه تموم شد اون رویاهای زیبا

      با کوله بارِ حسرت باید برم تک و تنها

      به کی باید بگم من منو سرِ جام نشونده

      این کبوترِ خسته بالو از روی بوم پرونده

      آخ دلم داره میسوزه پراز آهِ سینه سوزه

      یادش مونده توو خیالم تاکِی چشم به در بدوزه

      سرم بی سرپناهه ولی هنوز چشام براهه

      کاش بمیرم از دستِ اون همه چی حالا سیاهه

      دلم یه خونه می خواد توش اسمِ غم نباشه

      فراموش کنم خاطراتو هیچی توو یادم نباشه

      عاشقونه مردن آرزومه عکسش حالا روبرومه

      بیشتر از این نمی گم چون دار و ندارم آبرومه

       

      محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)

      15/12/90 ساعت 12 ظهر

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0