جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب سهیل بهنود
|
۱ )اگرواژه نبود
دنیا گورستان بود
حالا که هست
ماگورستانیم
*********
۲)سیب افتاد و
قانون شد
مابی قانون
افتادیم
**********
۳) ازقبل طعمه بودن
دردناک تراز
به دام افتادن است
*********
۴) شب مرا
بویید
چشید
بعددرآغوشم گرفت
***********
۵) شعار
موی کرک نازک است
درظاهرزیباست
اما
هنگام بوسه لب رامی گزد
**********
۶) می گریم
تانورانی شودچشمم
برای دیدن زن
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض ادب بانوی استادخانم حکیمی سپاس فراوان ازلطف شما بانوی فرزانه واجب دیدم بخاطرروزجهانی زن وضع زنان میهنم رابازگو کنم هیچ واژه ای جز گریه سزاوارنیافتم مشکل زنان ماتاریخی وبسیارمبهم وآمیخته باانواع تعصب کوراست .امیدبانگرش روشن وانسانی این وضع نابسامان بهبودیابد پایدارباشیدبه امید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قانون شد
مابی قانون
افتادیم......................دروداستادارجمند