جمعه ۲۵ آبان
بهار ، تابستون ، پاییز ، زمستون شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ۱۳:۱۳ شماره ثبت ۶۳۴۱
بازدید : ۹۲۵ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
وعده کردی یه بهاری
که میای تو آشیو نه
اون بهار رفت و ندیدم
از تو آثار و نشو نه
وعده دادی یه تابستون
که میریم با هم سفر
اون تابستون که گذشت و
نرسید از تو خبر
وعده ه ها ی سرسری
عا دتم داده به صبر
مثل قول سبز شدن
که کویر داده به ابر
یادته میگفتی پاییز
دیگه دوری ها تمومه
دیگه خام تو نمیشم
حرف زدن با تو حرومه
گفته بودی تو زمستون
پا میذاری روی برفا
آره دیدم که چطور شد
پا گذاشتی روی حرفا
وعده ه ها ی سرسری
عا دتم داده به صبر
مثل قول سبز شدن
که کویر داده به ابر
تو رِکورد خالی بندی
عجبا که بی نظیری
بنازم به اون دروغات
یه کمم از رو نمیری
اون همه دوست دارم ها
که تو گفتی ضد حا لند
قصه هایی که تو گفتی
همه شون پوچ و محا لند
برو از جلوی چشمام
داری از چشام می اوفتی
هچوقت از يادم نميره
چه دروغ ها كه ميگفتي
وعده ه های سرسری
عا دتم داده به صبر
مثل قول سبز شدن
که کویر داده به ابر
|