يکشنبه ۴ آذر
سلام ای یار من سارا شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۵۱ شماره ثبت ۶۳۱۰۴
بازدید : ۶۵۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
الیاس امیرحسنی:
🌺🍃🍃🍃
🍃
🍃
سلام ای یار من سارا
درود ای عشق من دارا
شما مرد وزن هشت سال جنگ هستید
جبین پرخون
بدن گلگون
شما مهر شرف بر دفتر عشق وطن هستید
امینا ننگ بر نامت
تفو بر پینه ی زهد و ریا و حقه ی کارت
که ایران را تو چاپیدی و
اکرم را به ذلت ها کشانیدی
امین دزد را بنگر
وقیحانه به سارا می زند
لبخند و
اکرم راببین
نه شوی می داند نه مادر شوی
نه بابا نه برادر نه
گرفته پرچمی بر دست
شعار صلح و آزادی به لب دارد
امین اکرم ننگت باد
سلام ای یار من سارا
درود ای عشق من دارا
🍃
🍃
🌺🍃🍃🍃
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و حماسی
مبین مشکلات جامعه
شهادت حضرت صدیقه طاهره تسلیت