جمعه ۲ آذر
تجسّم شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۸:۲۲ شماره ثبت ۶۲۵۵۰
بازدید : ۶۸۶ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
لحظه لحظه با تو بودن را تجسّم می کنم
شعـرِ پنهـانی ســرودن را تجسّـم می کنم
.
ساحلِ شیـریـنِ لبهـایت چنـان دور و ولـی
کم کم از قندش مکیدن را تجسّم می کنم
.
گم شـود دل در میـانِ بـاغ هـای سینه ات
در خیالـم میـوه چیــدن را تجسّم می کنم
.
زنده باد آن گرمـیِ آغـوشِ پر احسـاس تو
دلبــــری و نـــاز کـــردن را تجسّم می کنم
.
عشق تو همچون گلستان در میان آتشست
روی آتــش هـــا پـریـدن را تجسّم می کنم
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بانو بزرگوارید | |
|
سلام و درود استاد گرامی سپاس | |
|
سلام استاد عزیز سپاس | |
|
سپاس خانم دارابی | |
|
سلام و درود دوست شاعرم بزرگوارید | |
|
سلام و درود استاد خوبم سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.