شنبه ۳ آذر
عشق آجری شعری از احسان ولی
از دفتر عشق آجری نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۶۲۳۱۱
بازدید : ۴۱۵ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب احسان ولی
|
عشق آجری
من ، من بعد تو از عشق
هیچی نساختم
از ترسِ باختم
تو ، منو بدبین کردی
به این دوست داشتن
تورو دوست داشتم
از این حس تو
تا عمق آسمون
دیواری ساختم
از جنس آرزوم
دیوار و ریختی
این قلب پاره
زیر آواره
نداره چاره
من میفهممت
از دلم دوری
گله دارم از
عشق آجری
عشقی که حالا
یه مقبره
واسه قلبمه
روزا در غمه
.،.
من ، من بعد تو از عشق
هیچی نساختم
از ترسِ باختم
تو ، منو بدبین کردی
به این دوست داشتن
تورو دوست داشتم
از این حس تو
تا عمق آسمون
دیواری ساختم
از جنس آرزوم
دیوار و ریختی
این قلب پاره
زیر آواره
نداره چاره
من میفهممت
از دلم دوری
گله دارم از
عشق آجری
عشقی که حالا
یه مقبره
واسه قلبمه
روزا در غمه
......................................................
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود