جمعه ۲ آذر
صدای تو چشمهایم را کور کرد شعری از رامین جهانگیرزاده
از دفتر معجون کلاغ نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۰۰:۱۴ شماره ثبت ۶۲۱۸۹
بازدید : ۶۲۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر رامین جهانگیرزاده
آخرین اشعار ناب رامین جهانگیرزاده
|
صدای تو چشمهایم را کور کرد
شکم این شهر
پاهایم را بالا می آورد.
در آخرین ایستگاه
جاذبه ی تو مشکوک است
هیچ فیلی به اندازه ی فیلی
که از دماغ تو افتاد
و خرطومش را
به شبکه ی آب وصل کردند،
بزرگ نیست.
صدای تو چشمهایم را کور کرد.
من شک ندارم
وقتی که کفشهای پاشنه بلندت
خیابانها را بلعیدند
مرکز زمین می خارید.
بیا دستهایت را
در بلوارهای این شهر بکاریم.
خدا را چه دیدی
شاید هزاران پا رویید.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا قلم زدید