يکشنبه ۴ آذر
هرزه گرد شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر بداهه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۳۶ شماره ثبت ۶۲۱۱۱
بازدید : ۷۴۳ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
اگر چنته ام را روی دایره بریزم
واقعی تر از تـــهوّع...آزادیست!
از...
بدگمانی
نادانی
و
ترس
بتو اعتماد میکنیم
امّا...
گوشه زمستان تغییری نمی کند
که گفتن...
تنها نیمی از حقیقت است
تو را از نو کشف خواهم کرد
و سرانجام...
جز
ـ دروغ !
چیزی نگفته ایم
ح رزاس
* هرزه گرد ـ۹۶/۱۰/۱۹
|
نقدها و نظرات
|
درود ها مهرآفرین شاد و سربلند باشید | |
|
درود ها جناب استکی احترام مرا پذیرا باشید | |
|
درودها جناب پارکی ممنون از دریافت نظر ارزشمندتان گرامیم و به مهر | |
|
درودها مهرآفرین متشکرم از حضورارزشمندتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیباست