دوشنبه ۲۸ آبان
خاموشی💔 شعری از رضا چیانه (مغموم )
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ۲۳:۳۴ شماره ثبت ۶۲۰۱۷
بازدید : ۳۴۶ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر رضا چیانه (مغموم )
آخرین اشعار ناب رضا چیانه (مغموم )
|
آرام جــان بودی؛ نامـهــربــــان گشتی
درمان درد بودی ؛ بـــلای جان گشتی
شراب ناب بودی ؛ بی تب و تاب گشتی
مضمون شعرهایم ؛ شعر محـــال گشتی
نغمه ی ساز بودی ؛ شعر مُجـــــــاز بودی
چه دلخــــراش گشتی ؛غیر مجاز گشتی
غمخــــوار مـن بودی؛ غـم نهــــان گشتی
مونـــس شب هایم ؛ بی آشیـــان گشتی
هم یـــار و هم دلــدار تـاب و تبـــم بودی
هم گــــرمی این دل شمـــع شبــم بودی
آرام جان ؛ عشـق نهـــان ؛ نغمه سازم
سلطان قلب من؛ بی تخت وتــاج گشتی®💔
رضــــــا چیــــــانــه🌟
96/10/10
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بانوی مهر سپاسگزار مهرتان هستم ممنون از حضورتون بزرگوار | |
|
سلام و عرض ادب حضور شما خانم رحیم زاده گرامی سپاس فراوان از حضور پرمهرتون بزرگوار | |
|
سلام و عرض ادب بانوی مهربان خانم بهار لویی گرامی سپاس فراوان از حضورتون بزرگوار | |
|
سلام و عرض ادب و احترام دارم جناب میرزا محمد لو گرامی سپاس فراوان از حضورتون بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبابود