دلـتـنـــــگ تــــــوام "حضـــــرتِ مَـعـشـــــوق" کجــــــایی
بــا خـاطــــری آزرده زِتـــو منـتـظــــرم ؛ بـلـکــــه بیــــایی
"ماه من" زندگی بی تــو ندارد صفــایی؛ تــو لطف خدایی
در دل و جـان ریشــــه کردی، صبرم شده لبـریــز کُجـــایی
لبـریـزم از ایـــن عـشـق،کـوتــــــــاه شده عمـــــــــرصبوری
اَنـــدر طلــب وصل تــو جــانم به لب آمد، بیــــداد ز دوری
با تـــــواَم "خــــاص تـــــرین عــشـــق" عُمـــــــــرِ مـــــایی
با تــــــواَم آرامِ جـــان ،"عـشــــق نَهـــان" کـــــاش بیــــایی
تَــــن پــوش "شــبِ شعـــــــــرم" اِعجـــــــازِ صــدای تــــــو
مَستـــــــانـه شَـــــوَم هَـــــر دَم از "هُـــرمِ نگــــــــــاهِ" تـــــو
"عطــــر تـــَـن تـُــو" پیچیــد خوشتـــر ز گـــُـــلاب اســــــت
"مَستــــی چشمــانِ قشنـگــت" جــــادوی شـَــــراب اســــت
شـانــــــه هـــایـت آخـــــریـــن "تکیــــه گــــاهِ" هَـــر شبــــم
عــــاشـقــــــم از تــــــــو دورم "بیقــــــــــراری" در تَـبـــــــم
لَبــریــــــز از ایـــن انـتـظــــــار مَـعـشـوقـِــه یِ مـــانــــدگـار
بیــــــزار از ایــن جُـدایـــــــی بیـــــداد از ایــن تـنـهــــــــایی
"غـَــــمـــگـیـن تـــرین شــــعـرم" تَنـهـــــــا تـَــــرین هَـستـــم
"رَنـجـــــــــانده ای" اَمـّـــــا، بـــــــاز "عاشـقَـــــت" هَستــــــم
لـحـظـــــه هــــایِ "بــــی کَســی" اضطــراب "دلـــواپَـــسی"
"شــــــاه کلیــــدِ قُـفــلِ غـَـــم" کِـــی بـــــه "دادم میــــرِسـی"
هَـمــنشیــــــنِ خَلــــــوتِ شب هایِ ســــــردِ "بـــــی کَــســی"
"حضـــرتِ عـشـقِ منـــی" "پــایـــــان هــــــر دلــواپَــســـی"®💝
#رضـــــــا_چـیـــانـه®