يکشنبه ۴ آذر
نور امید شعری از فاطمه گودرزی
از دفتر گلگز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ۲۳:۰۸ شماره ثبت ۶۱۷۲۳
بازدید : ۸۳۸ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب فاطمه گودرزی
|
و مثل
نو امیدی که بر دلم سو سو می کند
دلم گرم می شود و کم کم آرام می شود
تو مثل
بهار سر زمین مادرم هستی
که نسیمش موهایم را نوازش و حس خوبی به من هدیه می کند
تو مثل
هوا خوش کوه بلند رو به روخانه ی پدرم هستی
مه لذت زندگی می بخشی
تو مثل
سبزهای باغ وگل های رنگارنگ لب جوی پر از آب هستی
تو مثل
ایوان خانه ی مادر بزرگم پنا گاه منی
تو مثل
کتاب قصه ی پدرم هستی
که در زندگی پند می گرفتم
تو مثل
زبان لا لایی مادرم هستی
که به شیرینی به خواب میرفتم
تو خود خود خود دنیای منی
تقدیم به پدر فرزندانم
(بهزاد)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.