جمعه ۱۸ آبان
عشق پاییزی شعری از مسلم مک وندی
از دفتر و اما عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۴۸ شماره ثبت ۶۱۶۰۴
بازدید : ۱۶۲۲ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب مسلم مک وندی
|
امشب
مهمانِ تو هستم
به صرفِ یک فنجان
از قهوه ی چشمانت
در کنارِ قندِ خنده هایت
مهمانِ تو هستم
به یک وعده از دستانت
تا قاب کند دستانم
تا نقشِ برآب کند رازِ ضربانم
مهمانِ تو هستم
به یک برشِ لطیف و دلبرانه
از موجِ موهایت
تا در عطرش غرق شوم
تا از نو جان بگیرم
عشقِ ما برگ نیست
که خشک شود
از شاخه افتد
که به باد دهیم
ما ریشه ایم
می مانیم
و می دانیم
چهار فصلِ این عشق
همیشه بهار است
امشب
با تو مرور می کنم
کوتاه ترین عاشقانه ی پاییزی را
می گویم "دوستت دارم"
می گویی "دوستم داری"
امشب
فقط خداست
و یک مهمانی کوچکِ دو نفره
برای ما
به صرفِ عشق
مسلم مک وندی
مسلم مکوندی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.