چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر سهند حمزه زاده (لاندا)
آخرین اشعار ناب سهند حمزه زاده (لاندا)
|
یادم هست صبح عاشقِـــــــــــت ،ماندَم....
شـــــــــــــــــب تــــــــــاوانـــــــــــــــــــــــش را دادَم....
چِشم بَستــــــم روی عــــــــــــــــشق ُ
ولی نــــَــــــــــــرفتــی تو از یــــــــــــــــــــــــــــادَم....
اَفسوس، از چشـــــــــــــم های تو
قَســـــَــــــــم های دروغ خـــــــــــــــــــــــواندَم....
در این حـــــــــــادثه هـم اِنــــــــــــگار
مــُــــــــــــقصر شـــــــــــــد دل ، ســــــــــــــــــــادَم....
شیریـــــــــــــــن نشد عشقـــــــی که
من به تلخیـــــش ، فَرهــــــــــــــــــــــــــــــــادَم....
همـــــــــه در فِکر بــــُت بـــــــــودن
دُنیــــــــــــــام خالــــــــــــــــــــــــــــــــــــی از ، آدَم....
ساکـــِــــــــت شـــــــدمُ خامـــــــــوش
کسی نرسید به ، فَریـــــــــــــــــــــــــــــــــــادَم....
ولی کــاش،، عشقـــت نَفَس بود
باهـَـــــم ،تو دَم بودی مَنـــــَـــم ، بـــــازدَم....
.
.
#سهند_لاندا
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ، بسیار ممنونم بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباقلم زدید