جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب شقایق رضازاده
|
گره می خورند به دامنم
وسواس های دخترانه ای
که دقیقا
از آن طرف میز آغاز شده اند؛
وقتی زل میزنی به چشمهایم و
آرزو میکنم
کاش می توانستم
توی همین لیوان چای کنار دستم
حل بشوم؛
وقتی که خیره میشوی و
فکر میکنم
که این شال لعنتی
چه مرگش شده
که روی سرم
درست بند نمی شود؛
یا جنس این مانتوی مسخره
چه بوده
که امروز
تصمیم گرفته همینطور چروک باقی بماند!
و نگرانی سیاه شدن زیر پلکهایم
یادم می اندازد
که توی دلم
فحش بفرستم
به هر مژه ای
که با سرخاب سفیداب سیاه شده باشد..
حالا تو هی لنز دوربینت را
بچرخان سمت من و
ژست های جدیدی پیشنهاد بده؛
حالا
تو هی
بگو: لطفا بیشتر بخند
#شقایق_رضازاده
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بانو، سلامت باشید | |
|
سپاس از لطف شما بانوی عزیز، سلامت باشید | |
|
سپاس از توجه شما، سلامت باشید | |
|
سپاسگزارم از مهرتان | |
|
سلامت باید | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم، سلامت باشید | |
|
سپاس از لطف شما | |
|
سپاسگزارم، نظر لطف شماست | |
|
نگاهتان زیباست، سپاسگزارم، سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.