چهارشنبه ۱۶ آبان
رحمت للعالمین شعری از عبدالرضا فاطمی عبد
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ۰۰:۱۵ شماره ثبت ۶۱۲۱۷
بازدید : ۳۱۰ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر عبدالرضا فاطمی عبد
آخرین اشعار ناب عبدالرضا فاطمی عبد
|
❁﷽❁
یامحمد یا محمد
رحمتُ للعالمین ، یعنی محبت را خدا
عاشقانِ رویِ زیبایت همه ، حتّی خدا
لایقِ وصلِ خدایی ، دَم به دَم معراجِ تو
در نمازت پر کِشَد روحَت زِ مسجد تا خدا
در عُلُوِّ مرتبت بالاترینی یا نبی
من نمی دانم تو را انسان بنامم یا خدا؟
من نه می گویم خدایی و نه می گویم بشر
در تلاطم های طوفانِ جهانی ، ناخدا
من چه گویم وصفِ تو؟ مولا علی "عبدِ" تو شد
کَس نمی داند که هستی ، هیچ کس ، الّا خدا
#عبدالرضافاطمی(عبد)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار تشکراز محبتتون محمد و ال محمد یارتون عاقبتتون به خیر | |
|
سلام بزرگوار تشکر از لطفتون عاقبتتون به خیر | |
|
سلام بزرگواد تشکر عاقبتتون به خیر | |
|
سلام بزرگوار شرمنده حضور سبزتون عاقبتتون به خیر | |
|
سلام برادر بزرگوار تشکر از لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا بود
اللهم صل علی محمد وآل محمد