چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر نرگس بویراتزاده (نارسیس)
آخرین اشعار ناب نرگس بویراتزاده (نارسیس)
|
فهميدم منو تو ما نميشود
چهار دودوتاي ما نميشود
رسيدنمان بهم مشكل بود
بسر قصه ي ما نميشود
تن هامان بي غرور نميشود
خانه مان مهد سرور نميشود
ابرازعشق برايمان مشكل بود
خاطرهامان باهم مرور نميشود
موهاي فرت در دستانم تافته نميشود
موهاي من بدست تو بافته نميشود
رسیدن به تو مشكل بود
وجود تو ب سمت من تاخته نميشود
چشمانمان دگر بهم خيره نميشود
دنيايمان رنگي جز تيره نميشود
نفس كشيدن بي تو مشكل بود
دستانمان به هم گيره نميشود
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بزرگوارر🌺 سپاس از لطفتون | |
|
سلام و درود برشما بانوي واژه ها🌺 سپاس از لطفتون🌺🌺🌺 | |
|
درود بر شما بزرگوار🌺 سپاس از لطفتون🌺🌺 | |
|
درود بر شما بزرگوار 🌺 سپاس از لطفتون🌺🌺 | |
|
درود بر شما بزرگوار🌺 سپاس از لطفتون🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست