دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
زِچشــمهایِ غمبارمآهمیریزد
زِ رو عَرَقزِشــرمِ گــناهمیریزد
بُوَدزیادهبرایمزِلــطفِتویککَم
چوشبنمیکهبپایِگیاهمیریزد
کُنَداگر نظـــری بر دلِ سیاهِ من
بهظلمتِشبمننورِماهمیریزد
زِ رَهخـــدا،اثریکو،التــفاتی کن
مــثالِبرفـیکهرویراهمیریزد
گُذر،زِغفـــلتِروزهایِ بیفکری
به اشـــکیکــــه،گاهگاه میریزد
نظـــر نمــــابه حالِپُرازپشیمانی
بهشــرمیکهازایننگاهمیریزد
خداکندکهبهحامیرحمفرماید
بهآهواشـــکیکهدرپگاهمیریزد
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام برشمابزرگوار:ازمحبت جنابعالی سپاسگزارم،درپناه نبی اکرم پاینده باشید.عیدمبارک باد | |
|
سلام استادارجمند:ازلطف شماممنونم.زنده وسلامت باشید،عیدتان مبارک | |
|
سلام وسپاس :ازحضرتعالی برای لطفتون سپاسگزارم،درپناه خداپیروزباشید عیدفرخنده باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.