دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
زمین لـرزید و دل لرزانتر از آن
همهْ ، آوار و دل ویــرانتر از آن
صــدایِ ناله و فـریاد ، برخاست
جهانمبهوت ومنحیرانتر از آن
یکی مصدوم و دیگــر ، زیرِ آوار
صــــدای ناله ، من ، نالانتر از آن
زمینفرشو پتویش آسماناست
بُوَد ایـــران زِغم گــــریانتر از آن
دراینسرمایسختِاستخوانسوز
شدحامی بیسَر و سامانتر از آن
گــروهی ، دست رویِ دست دارند
چگــونه گـــویَمَت عــریانتر از آن
شــده ، بی اعتمـــادی سهمِ بعضی
ندیـــــدم درد ، بی درمــانتر از آن
الهــــــی ، زودتر ســـامان بگیـــرند
نگــردد سینهها ، ســــوزانتر از آن
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام وسپاس برشماسرورگرامی،ایزدیکتانگهدارتان باد | |
|
سلام سرورارجمند،تشکرمیکنم ازحضوربامحبت شما،زنده باشید | |
|
سلام ،درپناه خدادلتان شادوتنتان سلامت باد.سپاسگزارم | |
|
سلام ودرودبرجنابعالی،ایزدسبحان همراه وهمیارتان باد.ممنونم | |
|
سلام دوست گرانقدر،خدای یکتا پشت وپناهتان باد.زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.