جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب حمیدنوری(احمد)
|
هموطن داعش جنایت کرده است
پستی و رَذلی نهایت کرده است
کُشت و کشتار و تجاوزها و ترس
سر بُریدنها حکایت کرده است
**************************************
ز دستِ داعش و اِمریکا فریاد
هر آنچه آمریکا گوید شود باد
بسازیم موشکی اکنون به دانش
زنیم بر داعشیها گردیم آزاد
*************************************
برخیز ببین داعش ، رسوا شده است
آمریکا از این واقعه تنها شده است
باید همگی شا د شویم و مَسرور
پیروزی حق کنون مهیا شده است
*************************************
ز ما صد آفرین بر این اراده
که بنیانِ ستم بر باد داده
مهیاء کرده پیروزی به پیکار
کنون سردارِ ما آن مردِ ساده
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد حکیمی از حضورتان سپاسگزارم واز همراهی ارزشمندتان تشکر می کنم بنده هم به نوبت خودم این پیروزی با ارزش را به شما استاد فرهیخته ی کشورم تیریک می گویم سرفراز باشید بزرگوار | |
|
درود استاد انصاری از حضورتان سپاسگزارم واز همراهی ارزشمندتان تشکر می کنم بنده هم به نوبت خودم این پیروزی با ارزش را به شما استاد فرهیخته ی کشورم تیریک می گویم سرفراز باشید بزرگوار | |
|
درود استادرمضانی از حضورتان سپاسگزارم واز همراهی ارزشمندتان تشکر می کنم بنده هم به نوبت خودم این پیروزی با ارزش را به شما استاد فرهیخته ی کشورم تیریک می گویم سرفراز باشید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.