چهارشنبه ۱۶ آبان
پاییز شعری از سهند حمزه زاده (لاندا)
از دفتر تقاص نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۲۳:۵۲ شماره ثبت ۶۰۶۹۹
بازدید : ۵۴۹ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سهند حمزه زاده (لاندا)
آخرین اشعار ناب سهند حمزه زاده (لاندا)
|
من همانم همان
من همانم
که زمان
از عمرش
تاوان گـــــــــــــرفت
قصه اش
خدا شنیدُ
ناگـه باران گرفت
.
.
من همانم هنوز
قصه هایم
تلخ نیست
من خودم
تلخ ترین
قصه ی این پاییزم
من عشق
پروازم
عاقبـــــــــــت میریزم
.
.
من همانم همان ،
من همانم
که توان
از دِلش
پــــــــــــــــایان گرفت
من که رفتم،
دِلــش
سرُ سامان گرفــت
.
.
من همانم هنوز
گریه هایم
حق...
هست
خنده هایم ساختگی
حق من
تو بودی
افسوس
سهم شد دلباختگی
.
.
#سهند_لاندا
|
نقدها و نظرات
|
سلام ، بسیار بسیار متشکرم از شما جناب احمدی زاده | |
|
متشکرم بانو لطف دارین | |
|
زیباست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.