شنبه ۳ آذر
میلادعشق شعری از محمدشفائی
از دفتر دلنوشته های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۸:۲۸ شماره ثبت ۶۰۵۷۲
بازدید : ۵۹۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب محمدشفائی
|
بیایید که ناب ترین شعرهستی اینجاست
بدانیدکه ناب ترین مهربان هستی اینجاست
به رخسارت چه تشبیه باید کردای جان جانان
که خاص ترین نگاه مهربانش درچشم هاپیداست
شب ها رفتند وباز به شوق آمدنت قلب هاتپید
که دل به دیدار توهرلحظه پرازآشوب وغوغاست
دلبرانه سیر نگاهت کنیم ای دلبرانه ترین اتفاق
بیاییدکه زیباترین مهربان دردنیا همین جاست
به شبی که تودرآن آشکارترین اتفاق دنیایی
بیایید که میلاد زیباترین مهربان هاست
محمدشفائی
|
نقدها و نظرات
|
درود براستاد چشمه سپاسگزارم | |
|
درود بربزرگوارم استاد باصر.... سپاسگزارم ازنظرمهربانانه وادبیتون... هرچه دارم وندارم ازشماست هرچه من دارم از وجود شماست گویند داشته هابهترین هدیه اند من هرچه دارم وندارم برای شماست فی البداهه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود