دوشنبه ۲۸ آبان
بی نام شعری از جواد صارمی
از دفتر سراب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ۲۱:۱۰ شماره ثبت ۶۰۵۴۵
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
پیله ای پوچم که در من آرزویی مرده است
ضربه شستی از تمامِ نارفیقان ، خورده است
لخته شد در قلبِ من، جریان احساسی که بود
سوزشِ سمتِ چپِ سینه ، مرا آزرده است
کودکِ ترسوی خاله خاله بازی های تو
سالیان سال ، در کنجِ اتاق افسرده است
او که دم از عشق می زد با تمام اشتیاق
مثل بخت ِپوچ من با گریه خوابش برده است
در میانِ خاک گلدان، گوشه ی ایوان دل
یادگارِ روزهای عاشقی ، پژمرده است
مثل فولادی که در زیر فشار از هر طرف
لحظه ای نشکسته اما از کمر تا خورده است
#جوادصارمی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس،بانوی بزرگوار | |
|
ممنون استاد | |
|
ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباوغمگنانه بود