يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمد عباسی سراب
آخرین اشعار ناب محمد عباسی سراب
|
امام باقر علیه السلام فرمودند: لو یعلم الناس ما فى زیاره قبر الحسین (علیه السلام) من الفضل، لماتوا شوقا
اگر مردم مى دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین (علیه السلام) است از شوق زیارت مى مردند.
ثواب الاعمال، ص 319؛ به نقل از کامل الزیارات.
________________________*********************************_____________________________________
اربعین می رسد از راه، خدایا چه کنم؟
مانده ام من ز طیِ راه، خدایا چه کنم؟
به زیارت نرسیدم و نبردم فیضی
زین غمِ دوریِ جانکاه، خدایا چه کنم؟
رفت همسایه و همکار و رفیقُ هم قوم
همه رفتند، گدا و شاه، خدایا چه کنم؟
این طریقی است که هر کس نشود راهی آن،
می شود مضطر و گمراه خدایا چه کنم؟
اربعین آمد و من خسته و از ره مانده
آرزویم، دیدن ماه، خدایا چه کنم؟
دیشب همسایه به من گفت که: تو هم جا ماندی؟
ناگهان من کشیدم آه، خدایا چه کنم؟
چه کنم، دوری اربابم، مرا ویران کرد
هیچ؛ جز «حسرت جانکاه» خدایا چه کنم؟
اسدیه/ 96/8/16 م.ع.س
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و تشکر از شما همیشه لطف داشتید و اظهار نظر کردید ممنون میشم اگه زحمت ویرایش رو بکشید | |
|
سلام پسر عموی گرامی ممنون از لطف شما موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا قلم زدید
فقط نیازمند ویرایشه دربرخی ازابیات
بیست سوم پنجم وششم وهفتم