سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        باران قند

        شعری از

        سحر نحوی

        از دفتر ترنم دل نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۱ ۱۴:۱۷ شماره ثبت ۶۰۴۵
          بازدید : ۱۰۲۳   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سحر نحوی

        تو را به آن کس که می پرستی دهم کنون سوگند

        که شام تار زمانه را با سحر بزن پیوند

         

        رسیده ای گل دوباره هفته به آخرین موقف

        رسیده سالی دگر به هجر تو تا ته اسفند

         

        نه عارفانه، نه عاشقانه، غزل ترین سبکی

        نوین ترین حس میان آنان که در غزل هستند

         

        نبوده فرقی میان برگ و وجود انسان ها

        محبت تو میان رگ ها روان شد و آوند

         

        مقابل تو منم که مهدی! فرو ترین خاکم

        اگر دماوند، اگر سهندم، و یا اگر الوند

         

        به قول شاعرکه بردن دل به طاعتی مشکل

        اگر شده با خطا و توبه زنم به تو ترفند

         

        به یاد والفجر و قول قرآن به این که می آیی

        زمان عسرت به مشکلاتم تو می زنی لبخند

         

        مرا خدایا  ببر ز دنیا  کنون  که  آزادم

        اگر که مهدی رسد ظهورش نمی توان دل کند

         

        در آن سحر که تو رخ نمایی گمان کنم ای گل

        از آسمان جای برف و باران گهی ببارد قند

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0