جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
یارِ ما هر سو مجوئید ، ڪہ اندر جانِ ماست
اَبروَش قبلهٔ عشق است و تنش ایمانِ ماست
گرچه بیمارِ #نگاه و مستٺِْ آن ، جامِ لب ایم
گر بہ بالین آیدم همچو طبیب درمانِ ماست
در ڪویرِ #خستگے ها ، گرچہ سیرابِ غمیم
تا نزول آید نگاهش ، اشکِ چَشم بارانِ ماست
ما مسلمانِ جمالِ چون #مهش گرچہ شدیم
خود باعثِ کافر شدن و این آیهٔ فرقانِ ماست
در خراباتِ دل همچون #عاشقان بِنشسته ایم
وَه چه خوش باد چُنین عرشِ برین از آنِ ماست
✍ #سعیده_تفضلے_نیڪ
|
نقدها و نظرات
|
درودتان گرامے . سپاسمند لطف سرشارتان هستم . هماره مانا باشید به مهر 🍁🌹🍁 | |
|
درودها غزل بانو . زیبا نگاه شماست . برقرار باشید 🌸 | |
|
درودها گرانقدر . مهرتان را سپاس . سرافراز باشید 🌹 | |
|
درودتان جناب نوری زیبا نگاه شماست . برقرار باشید 🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب میری ، مهرتان را سپاس 🍁💮🍁 | |
|
دذودتان غزل بانو زیبا نگاه شماست . برقرار باشید به مهر🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب فریدونی سپاس بابت حضور پر مهرتان . 🍁🌷🍁 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست