شنبه ۲۶ آبان
هزار و یک دل شعری از فاضل نادرپیشه
از دفتر چند خطی زندگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۵۲ شماره ثبت ۶۰۱۴۵
بازدید : ۴۶۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب فاضل نادرپیشه
|
این آسمان ابری
آشفته کرده ما را
چنگی به دل ندارد
باران بی تو، یارا..
چیزی نمانده از دل
جز آتشی به محفل
دل خون ز یک نگاهیم..
رحمی ، کمی مدارا..
از پا فتادم اما..
حتی خمی به ابرو...
آن دل که یار دارد...
سنگ است ، سنگ خارا
مهرش به ما نباشد
هرچند جان نهادیم..
لیکن به دیگران شد
هم صحبت و دلارا...
چندیست میکشاند
ما را به سمت کویش..
در جان و تن نمانده
دیگر توان و یارا..
بر این خیال بودیم
جز ما کسی به او نیست..
اما هزار و یک دل..
از شاه تا گدا را..
نیکی مجوی فاضل
از ملک دل تو زین پس
دنیا وفا نکرده..
بر خلق جز خدا را..
|
نقدها و نظرات
|
بزرگوارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.