شنبه ۲۶ آبان
از خاک به خاک شعری از فاضل نادرپیشه
از دفتر چند خطی زندگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۳۹ شماره ثبت ۹۸۷۳۸
بازدید : ۳۵۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب فاضل نادرپیشه
|
شرمنده ز خاکیم
کز خاک به خاکیم..
زهری ز شرابیم..
تلخیم و ز تاکیم..
هم باده بنوشیم..
هم عیب بپوشیم..
چون وقت اذان شد
سجاده فروشیم...
از عشق چه حاصل..
زین کوشش باطل..
بر شاخه عسل بود..
در خمره هلاهل..
در رزم چو شیریم..
در تجربه پیریم..
گر هجر حریف است..
در خاک اسیریم..
گو میطلبی جان؟
زین پیکر لنگان؟
سرخوش ز طلب شد
این مرده حیران..
مشهور به فاضل..
در جمله محافل..
در حیرت فضلم
مجنون شده نائل..
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌺🍃🌸🍃🌺🍃🌸🍃🌺🍃
⚘سلام پیشاپیش عید فطر برشما و خانواده ارجمندتان مبارک⚘
https://digipostal.ir/peidfetr
🕊 کوله بارت بربند شاید این چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد برسیم بشناسیم خدا و بفهمیم که در هر لحظه ما چه غافل بودیم می شود آسان رفت می شود کاری کرد تا که راضی بشود ایزدِ حق و به لبخند خدا شاد شویم ای سبکبال 🕊 در دعای سحرت هرگز از یاد مبر من جامانده بسی به دعای دلِ مخلصِ تو محتاجم⚘
⚘الوداع ای ماه خوب خدا⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر و زیبا بود