يکشنبه ۴ آذر
مرگ شاهینم به دنبال کبو تر نیستم شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۷:۰۴ شماره ثبت ۶۰۰۴۸
بازدید : ۳۶۰ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
مرگِ شاهینم به د نبالِ کبوتر نیستم
همسفر با ایلِ های فتنه گسترنیستم
زوزه ی گرگی شنیدم گفت ،آد م زاده ها
گرگ هستم گرگِ خونخوارِ برادر نیستم
شیرِ انصافم میانِ دشتِ آهو زار ها
ازحقوق و از حدودِ خود فرا ترنیستم
جنگِ ما با خرس و با کفتارهای قدرت است
من که با هر موشِ مرمُوزی برا بر نیستم
من مسلمانم به جام چشم های آشنا
عاشق چشم حقیقت پوش کافر نیستم
صدربا شم یا که پای قصه چندان فرق نیست
من که می دانم در این افسانه مظهرنیستم
باورت باشد نباشد بی سیاست بوده ام
دیر شد دنبال شعر شهرت آور نیستم
عشق ،گاهی، آسمانی را زمینی می کند
با چه تضمینی بگویم باتو همسر نیستم
هر کسی ما را به معیاری قضاوت می کند
مردِ هر انگاره و معیارِ و دفتر نیستم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام استاد عزیز و زیباکلام انجمن ناب
بسیارعالیییییی