دوشنبه ۵ آذر
|
آخرین اشعار ناب جواد بخشی زاده
|
حق من را به خودم پس بدهید
از هوای او ، به من نفس بدهید
تا نمرده ام برایم آب قند بیاورید
با لبان او ، برایم لبخند بیاورید
دست زندگی وبال گردن من است
من به فکر زندگی او بفکر مردن است
به گوش من آیه تلقین نخوانید
نمرده ام ، زندگیم را یقین بدانید
راحت کنم خیالتان خیال مرگ ندارم
من هیچ غرابتی با پاییز و برگ ندارم
حضرت والای عشق ، روح بزرگوار من
خط سیاه مکش بر صفحه روزگار من
عمری دویده ام ، تار به پیکرم تنیده ام
از این همه عدوان مسبب ، خیر ندیده ام
به تن کشیده ام رخت شاعری ام را
همان که زنده کند زبان مادری ام را
ننوش و ننوشیده ام از شرابی که مست کند
گواه من همان دست و پیمانی که عهد الست کند
|
نقدها و نظرات
|
از نگاه زیباتون بسیار خرسندم درود بر شما بانوی واژه های عزیز | |
|
عرض ادب استاد عزیز و گرامی سپاسگذارم | |
|
درود بیکران برشما استاد انصاری عزیز | |
|
درود بر بانوی معزز دخترک پاییز پاینده باشید به مهر | |
|
بسیار ممنونم از لطفتون رانو بهارلویی گرامی لطف عالی مستدام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباقلم زدیدبرادربزرگوارم