جمعه ۲ آذر
بزرگداشت حافظ شعری از مراد علی پیرگزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۸:۲۳ شماره ثبت ۵۹۸۲۶
بازدید : ۳۷۵ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر مراد علی پیرگزی
آخرین اشعار ناب مراد علی پیرگزی
|
نيمهُ پاييززمين رنگ توست
بام بياراسته دلتنگ توست
سرو وگل ولاله به هم آمده
شادی کبک دری آهنگ توست
بستهُ اورنگ تو مانی شده
زانچه به فرغانه زارژنگ توست
سيم تنان جادوی هندی کنان
رفته به بنگاله بسا گنگ توست
مرو و سمرقند بخارا و باژ
نيز نشابور کنارنگ توست
گرچه خراسان به دو صد پاره شد
داروی ما بادهُ گلرنگ توست
حافظ شيرين سخن از رندی يت
ساده همين بس که سخن سنگ توست
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد بیگمان ما همه وامدار بزرگانی چون حافظیم پاینده باشید سپاس بزرگوار | |
|
درود استاد گرامی پاینده مانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبابودبرادربزرگوارم