پنجشنبه ۱ آذر
ماه وبگیر لباس نو تنش کن شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر عروس کلاغها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۵ شماره ثبت ۵۹۷۴۱
بازدید : ۴۹۱ | نظرات : ۶۶
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
بدم میاد از ریا از دورنگی
عاشق شدن با قلبهای سنگی
شبیه باغ و باغچه با قلب پاک
دو رنگی رو تکون بده روی خاک
تا گل باغ خونه روشن بشه
خاک زمین جای نشستن بشه
ماهو بگیر لباس نو تنش کن
چراغ مهتابی رو روشنش کن
سنگ و بگو از کوچه ها پس بره
بگو شقایق پیش اطلس بره
اگه بخوای بهار بشه بر قرار
تو باغچه ی دلت کمی گل بکار
امسال دیگه وقتی میاد فصل کیم
باید که با چلچله ها خوب بشیم
برفارو پارو می کنه زمستون
گمون کنم رسیده فصل بارون
بارون میادآهای آهای خبر دار
بیا دیگه دوستی کنیم با بهار
موسی ع
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر استاد استکی گرانقدر ممنونم بزرگوار | |
|
سلام بر استاد رفیعی عزیز متشکرم این ترانه سروده چهارسال پیشه که فراموش شده بود ودر سایت |آوای دل پیداش کردم دیدم ترانه ی زیبایی است حیفم آمد ازش استفاده نشه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارعالیست