جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
الا اے حضـــــرتِ جانان
زِ غم ، عــزمِ جهان کردم
نشستم در برِ #لیــــلے
زِ هجر وصفِ فغان کردم
من آن عاشق و شیدایم
ڪہ مهرم بر زبان ها بود
ڪنون از ترسِ رنجورے
زِ دل عشقــت نهان کردم
گــــر از این ماجرا بینے
دوباره در جهان #فــرهاد
دگر علّت نخواهے یافت
جز عشقی که عیان کردم
گر این مُهرِ خمـوشے را
ز لبهایم ، جـــــدا دارے
زبان بگشایـــم از دردے
کز هجرت در دهان کردم
چو از صبر و شڪیبایے
بہ تَن صـــد نیزه اُفتاده
همہ بـر تَن خـــــریدارم
که عشقت وصلِ جان کردم
سعیده تفضّلے نیڪ
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب استکی مهرتان را سپاس🍁🌹🍁 | |
|
درودها مهربانو سپاس بابت حضور گرمتان 🍁💮🍁 | |
|
درودها گرامی زیبا نگاه شماست 🍁🌷🍁 | |
|
درودتان جناب آقایی سپاسها بابت لطف سرشارتان . مانا باشید به مهر 🍁🍁🍁 | |
|
درودتان جناب میری سپاس بابت نگاه پر مهرتان 🍁🌷🍁 | |
|
درودها جناب کهنمویی مهرتان را سپاس🍁💮🍁 | |
|
درودتان جناب وحیدی . سرافراز باشید 🌷🍁🌷 | |
|
درودها غزل بانو سپاس بابت لطف سرشارتان 🍁🌹🍁 | |
|
درودها بزرگوار سپاس بابت بداهه ناب و شیواتان . حضورتان باعث سرافرازیست . رقص قلمتان هماره در اوج 🍁💮🍁 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست