دوستان ،ادیبان ، شاعران با سلام وعرض ادب و احترام و درود بر شما
ایام سوگواری حضرت عشق امام حسین (ع) برشما تسلیت باد همچنین هفته ی دفاع مقدس را حضور تک تک شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض میکنم به همین مناسبت قطعه شعری در قالب مثنوی برای دفاع مقدس و جهت تجلیل از سرداران جان برکف کشورمان بخصوص سردار سلیمانی که امنیت ، این گوهر گرانبها را برای کشورمان به ارمغان آورده است آماده کرده ام که تقدیم حضور شما عزیزان می کنم امید وارم که مورد توجه همه ی عزیزان قرار بگیرد. ارادتمند همه ی شما حمید نوری (احمد)
دلیران ایران
شنید ستم که گِردِ کشو ر ما
جنایت میکنند و فتنه بر پا
جنایتگر که نا مش هست د اعش
جنایت می کند با علم و د ا نش
جنا یتها که آ نها بیش کر د ند
دل هر مردمی را ریش کر د ند
به نا مردی خیا نت ساز کردند
به ر ذ لی پرده ها را باز کردند
به کینه کشوری ا شغال کرد ند
قوا نین خد ا ا بطا ل کر د ند
چه سرها یی که از تن ها بریدند
به پوچی رفته بر تنها رسید ند
به ناگه در چنین وضعیتی سرد
که مردم زار و نا لا نند و پر درد
ندایی آ مد ا ز سوی د لیرا ن
که ما هستیم سر دا ران ایرا ن
یکی از جمع آنها ا ینچنین گفت
که از حرفش بسی داعش بر آشفت
هما نا بهتر است ا ین را بدانید
که بر ا قلیم من هرگز نرا نید
کنم من با شما جنگ نما یا ن
که من سرد ا ر ایرا نم سلیمان
ا گر بر خا ک ایرا ن چشم داری
که یا بر این جماعت خشم داری
قلم را من ز پایت خوا هم ا فکند
که ره رفتن بگرد د مشکلی چند
سپس سرد ا ر سر بر آسمان کرد
که با ایزد حد یثی در نهان کرد
که ا ی پر و ر دگار هستی جا ن
که جان بخشیده ا ی تو برسلیمان
سلیمان جا ن خود در کف نهاده
و لی آزادگی ا ز کف ند ا د ه
ز تو خو اهم که جا نم را نگیری
مگر در را ه ایران بر ا سیری
تو یی یاری د هند ه یا ر یم کن
من اینک عا شقم سرداریم کن
به را ه د ین و میهن جان فشا نم
به اذنت داعشی بر جا نشا نم
در ا ین را ه مقد س گر شهید م
که با شد ا فتخا ر و هم ا میدم
پس ای(احمد)توهم باسعی وکوشش
قلم برد ار و بنو یس ظلمِ داعش
بسیارزیباست
ماناباشید