سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      چراغ

      شعری از

      موسی ظهوری آرام(آرام)

      از دفتر در سوک باران نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ۲۰:۵۶ شماره ثبت ۵۹۴۶۴
        بازدید : ۵۴۹   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر موسی ظهوری آرام(آرام)

      بر لباس سیاهت
      چراغی بیاویز
      حسین را
      عزادار خودت می بینی
      ______________________________
      سر بریده
      بر فراز نیزه
      فریاد بر می کشید
      مظلوم اگر کشته شوی
      خونت بر شمشیر پیروز می شود
      _______________________________________
      بر تن واژه ها
      در عزای حسین
      لباس عزا پوشاندم
      زینب زیبنده ترین مرثیه شد
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      احمدی زاده(ملحق)
      پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۹:۲۲
      بر لباس سیاهت
      چراغی بیاویز
      حسین را
      عزادار خودت می بینی.
      عالی سرودید عالی.... استاد و همتبارم خوبم التماس دعا دارم گرانمهر خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      علی رفیــــعی وردنجانی
      پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۰۲

      سلام و درود جناب آرام
      بسیار عالی سروده اید
      اجرتون با آقا امام حسین علیه السلام
      التماس دعا


      سهیل بهنود
      پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۳۰
      سلام ودرود خندانک

      کوتاه بسیاردلنشین وآموزنده مهمانتان بودم. خندانک خندانک


      استاداستفاده کردم خندانک خندانک خندانک


      برقرارباشید


      خندانک خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شفیعی (شاهرخ)
      جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۲۸
      سلام
      اولی ....عالی بود .دوست خوبم
      منصور شاهنگیان
      جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۳۹
      درود بر شما ...
      سیدابراهیم میری ((سید))
      جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۹:۰۹
      درود بر شما استاد ارجمند
      التماس دعا
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0