پنجشنبه ۱ آذر
شهرمن شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر عروس کلاغها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۳ شماره ثبت ۵۹۴۱۰
بازدید : ۶۳۸ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
شهرمن حال خوش باغ وگلستان دارد
سیب وآلوچه وخوبی فراوان دارد
به شمالش همه جا سنبل وتوتستان است
به جنوبش غزل وغنچه کاشان دارد
بسکه در دورو برش واژه جذاب پر است
غزلیات به لب سیب ونمکدان دارد
ای سفر کرده مروروسیه و چین وختن
هرچه خوبی به جهان هست چناران دارد
شهر من از گل و انگور پریوار پر است
مرد بقال محل کشمش قوچان دارد
شعرشهر من از موسی عباسی مقدم
************************************
چنارانی یم آرمانم محبت
سرو پیکر واستخوانم محبت
به دل غصه دارم که یک دم نباشد
سر ظهر و وقت اذانم محبت
زمینم پر از مهر وخوبی وعشق است
لباس تن آسمانم محبت
به دنبا ل آنم که تا زنده هستم
شود شیوه ی کهکشانم محبت
تو را شاکرم ای خدایی که دارم
به روز وشب مهربانم محبت
شعر از موسی عباسی مقدم
31/6/96سروده
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر استاد رفیعی گرانقدر ممنونم بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام استادبزرگوارم
بسیارزیبابود