يکشنبه ۴ آذر
منصور وار ... شعری از منصور شاهنگیان
از دفتر گذشت ايام نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۵۹۰۲۶
بازدید : ۶۵۶ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان
|
با درود ...
باز این من و این شب ها
میخانه گُـزیدن ها
تا رشته ی غم ها را ، هر بار بُـریدن ها ...
شاید که ریاضت شد
داروی من ِ خسته
باید که چهل روزی
در غار خزیدن ها ...
افسوس که شد عادت
در وقت ِ کـم ِ دیدار
از تو گِله و از من
بسیار شنیدن ها ...
ما را که گل رویت
در خاطر و در یاد است
شِـکوه چه کنم ، حاشا
از خار گَزیدن ها ...
دیدار چه خوش باشد
اما نه چنین مشگل
کز دیدن ِ تو باید
بسیار دویدن ها ...
جام ِ می و روی تو
فرمایش ِ نوشانوش
این لحن ِ تو را باید
صد بار شنیدن ها ...
بر بام فلک سرخوش
سیمرغ صفت رفتیم
از بخت ِ بلندم بود
با یار ، پریدن ها ...
این گفته چه خوش آمد
کز یار شنیدم من
از کرده ی نا معقول
دوری طلبیدن ها ...
" منصورم " و گر منصور
بر دار ، اناالحق گفت
نامَردم اگر تَـرسم
از دار کشیدن ها ...
اصفهان - منصور شاهنگیان
|
|
نقدها و نظرات
|
از لطف و محبت همیشگی شما ممنونم بانو ...
خداوند حافظ شما باشد ... | |
|
درود بر شما ... سپاس از محبت و لطف حضرتعالی ... | |
|
متشکرم جناب مقدم گرامی ... | |
|
ممنون از شما ... | |
|
باسپاس فراوان از شما .... | |
|
با سپاس از شما جناب ملایری ... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بر دار ، اناالحق گفت
نامَردم اگر تَـرسم
از دار کشیدن ها ...
سلام استادعزیزوبزرگوارم
بسیارزیبا روان ودلنشین بود