جمعه ۲ آذر
قشنگترين انتظار شعری از سمانه باقرزاده
از دفتر پاييزان نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ۰۹:۰۵ شماره ثبت ۵۹۰۱۱
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب سمانه باقرزاده
|
......
دل ِ سادم که آدم نيست
به هر هوات،ميبازه
.....
|